dinsdag 24 maart 2020

Challenge #blijfinuwkot

Dag lieve zesdes

We zijn al meer dan een weekje thuis door de verstrengde maatregelen. Ondertussen is er ook gevraagd om zoveel mogelijk 'in uw kot te blijven'.

Creatieve schrijf/mailopdracht:

Als je even geen herhalingsbundels aan het maken bent of geen woordjes Frans aan het leren bent, wat steek jij zoal thuis uit?

Laat het me weten in een mailtje wat je de afgelopen periode aan het doen bent om even lekker te ontspannen. En je weet het...een zin begint en eindigt met iets! ;)

Stuur een mailtje naar mij (eline.coene@onderwijs.middelkerke.be) met je verslagje. Om het nog leuker te maken, mag je er gerust een foto bij stoppen van jouw favoriete plekje in huis. Misschien zit je wel in een zelfgemaakt fort of buiten in je boomhut.
Zo oefen je alvast ook om een mail met een bijlage te sturen. ;)

Alle info rond de inlogcodes staat in onderstaande post.


Juf Eline haar versie:

De voorbije periode probeer ik me hoofd leeg te maken door in korte pauzes even naar buiten te gaan. Mijn loopschoenen haalde ik vanonder het stof en trok ze aan om buiten te gaan lopen. Alle andere tijd zit ik binnen in mijn 'kot'.

Daar probeer ik af en toe nieuwe receptjes uit die ik haal uit één van mijn vele kookboeken. Wanneer ik niet aan het bakken ben, kan je mij vinden op mijn favoriete plek.
In mijn zetel neem ik wat tijd om een boek te lezen of een nieuwe serie te kijken. Mijn telefoon heb ik steeds dicht bij de hand en bel dagelijks naar familie of vrienden.

Wanneer ik mijn zetel wat beu ben, schuif ik mijn tafeltjes aan de kant en rol mijn matje uit. Dan ga ik via enkele youtube filmpjes van trainer Bert wat sportoefeningen doen.
Zo, een kort verslagje waar ik me de afgelopen periode mee bezig hield.

Nu is het aan jullie! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten